Abbet werft aan: preventieadviseur psychosociale aspecten

2019-10-23_12_01_01-photos.png

Teneinde ons team te versterken, zijn we op zoek naar een preventieadviseur – psychosociale aspecten – tweetalige PAPA (FR/NL) om ons bij een multidisciplinair team te voegen. [red] Preventieadviseur – psychosociale aspecten – tweetalige PAPA (FR/NL)[/red] Voorstelling Abbet: De Associatie in Brussel voor Beter Evenwicht tijdens Tewerkstelling (ABBET) helpt Brusselse verenigingen die erkend zijn door de FGC en/of de GGC hun welzijnsbeleid op het werk te ontwikkelen. Haar opdrachten: • Sensibiliseren en informeren inzake de welzijnswet op het werk • Risicoanalyses uitvoeren voor de verenigingen • Verenigingen begeleiden oa via opleidingen, ontmoetingen, supervisies en intervisies • Sensibiliserings- en preventietools ontwikkelen Uw functie : In de hoedanigheid van preventieadviseur psychosociale aspecten: – Tussenkomen bij de instellingen in de rol van expert psychosociaal welzijn – Psychosociale risicoanalyses uitvoeren en preventiemaatregelen voorstellen – Eveneens global risicoanalyses uitvoeren in samenwerking met de andere teamleden – Actief optreden aan verschillende opleidingsversacties, belewingen making projectschillendescampsagnes rond thema's mbt welzijn (stress op het werk, preventie van burn-out, verzuim, conflicten op het werk, alcohol en drugs, conflict- en agressiebeheersing, …): • Opleidingen verstrekken en ateliers rond leiden welzijnsgebonden thema's op het werk •komen Tussen bij de praktijkuitwisselingen van intervisiesessies van de preventieadviseurs en andere welzijnsactoren uit de verschillende instellingen sociale partners uit de FGC- en GGC-sectoren Uw profiel: – – U besluit over een Master toegespitst op het beheer van psychosociale risico's – U besluit over minimaal 3 jaar beroepservaring – U hebt ervaring van bent vertrouwd met de non-profitsectoren – U bent tweetalig (FR/NL) – U bezit de juiste vaardigheden om kleine groepen te leiden en kunnen vlot praten voor een publicatie – U bent communicatief, empathisch en “klantgericht” – U neemt de juiste redactievaardigheden (risicoanalyseverslagen) – U bezit een goede kennis van Word, Excel, Outlook en het internet – U beheert een integere handelswijze en kunt vervangende informatie beheren – U kunt zelfstandig werken en bent proactief ingesteld met veronderstelling van het vooropgestelde kader – U hebt verantwoordelijkheidszin – U bent georganiseerd en hebt een goed tijdsbeheer – U bent bereid zich regelatsenmatig te Brussel verplassel Wij bieden: – Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, abonnement openbaar vervoer 100% betaald), een voltijds contract – onbepaalde duur – onmiddellijk beschikbaar. Loonschaal 1.80, PC 332 – Gevarieerd en zinvol werk in een klein team – Een aangenaam en comfortabel werkkader [bleu]Stuur uw CV en motivatiebrief uiterlijk op 27/11/2019: naar Veronique Van Espen per post: ABBET Square Sainctelette 13/15 – 1000 Brussel – of per e-mail: veronique.vanespen@abbet.be [/bleu] Bekijk gisteren vacature in pdf

Bijgevoegde documenten

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons nieuws