Doorgaan naar inhoud
  • Wie zijn we ?
  • Voor wie ?
  • Diensten
    • Risicoanalyses
    • Opleidingen
      • Welzijnsbijeenkomsten op het werk
      • Opleidingen
      • Supervisies en intervisies
      • Workshops
    • Tools
      • BOBET
      • Gids voor welzijn op het werk
      • Schoonmaken en onderhoudsproducten
      • Brochure brand
      • Videos
    • Financiering
    • Studies
  • Agenda
  • Shop
  • Wie zijn we ?
  • Voor wie ?
  • Diensten
    • Risicoanalyses
    • Opleidingen
      • Welzijnsbijeenkomsten op het werk
      • Opleidingen
      • Supervisies en intervisies
      • Workshops
    • Tools
      • BOBET
      • Gids voor welzijn op het werk
      • Schoonmaken en onderhoudsproducten
      • Brochure brand
      • Videos
    • Financiering
    • Studies
  • Agenda
  • Shop
€ 0,00 0 Winkelwagentje
Contact
  • fr_FRFR
  • fr_FRFR
12 evenementen gevonden.

Evenementen Zoek- en weergavenavigatie

Evenement Bekijkt Navigatie

  • Lijst
  • Maand
Vandaag
  • Juni 2024

  • doen 20
    20 juni 2024 om 09:30 uur - 12:30 uur

    Intervisie post-risicoanalyse

    ABBET heeft de afgelopen twee jaar (2022 en 2023) een risicoanalyse binnen uw instelling uitgevoerd. Deze analyse, zowel mondiaal als psychosociaal, had tot doel de maatregelen te identificeren die moesten worden genomen en de acties die moesten worden uitgevoerd om het preventiebeleid te versterken. Dit interview is bedoeld om […]

  • Juli 2024

  • doen 4
    4 juli 2024 om 12:00 uur - 14:00 uur

    Welzijnsbijeenkomst: Inrichting van een werkplek voor preventie van aandoeningen aan het bewegingsapparaat

    ABBET Square Sainctelette 13-15, Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

    De indeling van werkplekken is een van de belangrijkste factoren bij het terugdringen van het optreden van aandoeningen aan het bewegingsapparaat (MSA). De arbeidswereld besteedt hier steeds meer aandacht aan. Het is echter duidelijk dat het aantal werknemers dat afwezig is vanwege verschillende aandoeningen die verband houden met aandoeningen aan het bewegingsapparaat, toeneemt. Hoe u de verschijning kunt voorkomen of verminderen […]

  • doen 4
    4 juli 2024 om 14:00 uur - 16 uur.

    Workshop: Kantoorergonomie, de werkplek aanpassen in de praktijk

    Workshop voor iedereen die geïnteresseerd is (werknemers, CP, enz.) Het doel van deze workshop is om in praktijk te brengen wat theoretisch werd gezien tijdens de Well-Being Meeting door meer specifiek in te gaan op de indeling van een werkstation op het scherm. Deelnemers oefenen met verschillende scenario's. Registratie […]

  • September 2024

  • mijn 9
    9 september 2024 om 09:30 uur - 12:30 uur

    Workshop: Evacuatieprocedure

    Workshop voor preventieadviseurs in verenigingen. Doel: preventieadviseurs ondersteunen bij het ontwikkelen van evacuatieprocedures. Aan het einde van de workshop zijn de deelnemers voldoende toegerust om zelfstandig procedures te schrijven bij brand en ontruiming van hun werkplekken. Verschillende aandachtspunten zullen wij behandelen tijdens […]

  • december 2024

  • doen 19
    19 december 2024 om 12:00 uur - 14:00 uur

    Welzijnsbijeenkomst: Hoe kunnen we morele en seksuele intimidatie op het werk voorkomen en aanpakken?

    ABBET Square Sainctelette 13-15, Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

    Op elk niveau van de hiërarchische lijn kunnen mensen ingewikkelde situaties van morele en/of seksuele intimidatie op het werk meemaken of getuige zijn van een situatie waarin een collega wordt lastiggevallen. In beide situaties is het belangrijk dat werknemers weten wat ze kunnen doen om zichzelf te beschermen en […]

  • Januari 2025

  • wauw 8
    8 januari om 9.30 uur - 12:30 uur

    Begeleiding teamaansturing en coördinatie: 7 sessies in 2025

    ABBET organiseert een nieuwe supervisiesessie voor de directie/teamcoördinatie van de Cocof/Cocom-sectoren. De sessies vinden plaats tussen januari en oktober 2025. Het doel: een stap terug doen, vragen stellen en bespreken met collega’s over uw praktijk en de moeilijkheden die u tegenkomt, uw rol als manager verduidelijken, nieuwe hulpmiddelen verwerven en mobiliseren [...]

  • Februari 2025

  • doen 20
    20 februari om 9.30 uur - 12:30 uur

    Workshop: Hoe het SIPPT-rapport invullen?

    ABBET Square Sainctelette 13-15, Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

    Workshop voor preventieadviseurs. Doel: Preventieadviseurs ondersteunen zodat zij het jaarverslag van de interne dienst Preventie en Bescherming op het werk kunnen invullen. Dit is een wettelijke vereiste en dit rapport moet uiterlijk 31-03-2025 zijn ingevuld. Voor meer informatie over dit jaarverslag: https://emploi.belgique.be/fr/themes/bien-etre-au-travail/structures-organizationnelles/service-interne-pour-la-prevention-et-0 A daar [ …]

  • Maart 2025

  • mijn 10
    10 maart om 13:30 uur - 16:30

    Workshop: Kantoorergonomie, beeldschermwerkplek aanpassen in de praktijk

    Workshop voor iedereen die geïnteresseerd is (werknemers, preventieadviseurs, coördinatie, enz.). Het doel van deze workshop is om naar de praktijk te gaan door specifiek te focussen op het inrichten van een beeldschermwerkplek. Deelnemers oefenen met verschillende scenario's. Duur: 3 uur Locatie: ABBET, 13-15 Square Sainctelette, 1000 […]

  • april 2025

  • doen 10
    10 april om 9.30 uur - 12:30 uur

    Opleiding “Ik start als preventieadviseur”

    Tijdens deze drie supervisiesessies is het doel om preventieadviseurs die nieuw zijn in hun rol te versterken door kennis over het wettelijke kader te verstrekken en instrumenten en praktijken uit te wisselen met andere deelnemers. Hoe aan de slag? Waarmee te beginnen? Wat zijn de verplichtingen, aandachtspunten, valkuilen die u moet vermijden? Wat […]

  • September 2025

  • wauw 24
    24 september om 9:30 uur - 12:30 uur

    Intervisiecyclus voor vertrouwde personen

    ABBET Square Sainctelette 13-15, Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

    Doelstelling: De vertrouwenspersoon speelt een sleutelrol bij het voorkomen van psychosociale risico's en kan een echte steunpilaar zijn voor werknemers. De vertrouwenspersoon zelf kan echter de steun en middelen missen om met de situaties om te gaan die hij of zij tegenkomt. Dit is vaak een geïsoleerde rol, die veel vragen oproept […]

  • doen 25
    25 september om 9:30 uur - 12:00 uur

    Wellness Ontbijt: ‘Werk aanpassen aan mensen’: welke praktijken?

    Nieuwe datum: De welzijnsbijeenkomst is uitgesteld tot 25 september 2025 vanwege het evenement voor de non-profitsector dat gepland stond voor donderdag 22 mei. Het aanpassen van werk aan de menselijke factor is een van de belangrijkste principes die ten grondslag liggen aan de verplichtingen inzake preventie en bescherming van de gezondheid op het werk. Dit principe ondersteunt het idee dat de […]

  • Oktober 2025

  • mijn 13
    13 oktober om 9:30 uur - 12:30 uur

    Workshop: Ontwikkelen en schrijven van een integraal preventieplan en een jaarlijks actieplan (volledig)

    ABBET Square Sainctelette 13-15, Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

    Workshop voor preventieadviseurs en coördinatoren/directeuren. Doel: Deelnemers leren hoe ze een integraal preventieplan en het daaruit voortvloeiende jaarlijkse actieplan kunnen ontwikkelen en schrijven. We beantwoorden onder andere de volgende vragen: - Hoe ontwikkel je preventieve maatregelen voor de PGP en PAA en waar vind je ideeën? […]

  • Vorige Evenementen
  • Vandaag
  • Volgende Evenementen
  • Google kalender
  • iKalender
  • Vooruitzicht 365
  • Outlook Live
  • Exporteer .ics-bestand
  • Outlook .ics-bestand exporteren

ABBET-nieuwsbrief!

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons nieuws! 

  • Saincteletteplein 13-15, 1000 Brussel
  • 02/227 62 02
  • info@abbet.be
Facebook YouTube Linkedin
Neem contact met ons op

© 2024, Banlieues vzw

Met de steun
van de FGC en GGC
We've detected you might be speaking a different language. Do you want to change to:
fr_FR French
fr_FR French
nl_BE Dutch
Change Language
Close and do not switch language
ABBET
Beheer cookie-toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een negatieve invloed hebben op bepaalde kenmerken en functies.
Functioneel Altijd actief
Opslag of technische toegang is strikt noodzakelijk met het oog op het legitieme belang om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk is aangevraagd door de abonnee of internetgebruiker, of met als enig doel de overdracht van communicatie via een elektronisch-communicatienetwerk uit te voeren.
Voorkeuren
Technische toegang of opslag is noodzakelijk voor het legitieme belang van het opslaan van voorkeuren die niet door de abonnee of internetgebruiker worden aangevraagd.
Statistieken
Technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. Technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Bij gebrek aan een dagvaarding, vrijwillige naleving door uw internetprovider of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die voor dit enige doel is opgeslagen of opgehaald, doorgaans niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
Opslag of technische toegang is nodig om internetgebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden, of om de internetgebruiker over een website of over meerdere websites met vergelijkbare marketingdoeleinden te volgen.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {titel}
  • {titel}
  • {titel}

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons nieuws