Abbet werft aan : preventie adviseur psychosociale aspecten

partagez :

2019-10-23_12_01_01-photos.png

Teneinde ons team te versterken, zijn we op zoek naar een Preventieadviseur – psychosociale aspecten – tweetalige PAPA (FR/NL) om zich bij een multidisciplinair team te voegen. [rouge] Preventieadviseur – psychosociale aspecten – tweetalige PAPA (FR/NL)[/rouge] Voorstelling Abbet : De Associatie in Brussel voor Beter Evenwicht tijdens Tewerkstelling (ABBET) helpt Brusselse verenigingen die erkend zijn door de FGC en/of de GGC teneinde hun welzijnsbeleid op het werk te ontwikkelen. Haar opdrachten: • Sensibiliseren en informeren inzake de welzijnswet op het werk • Risicoanalyses uitvoeren voor de verenigingen • Verenigingen begeleiden o.a. via opleidingen, ontmoetingen, supervisies en intervisies • Sensibiliserings- en preventietools ontwikkelen Uw functie : In de hoedanigheid van preventieadviseur psychosociale aspecten: – Tussenkomen bij de instellingen in de rol van expert psychosociaal welzijn – Psychosociale risicoanalyses uitvoeren en preventiemaatregelen voorstellen – Eveneens globale risicoanalyses uitvoeren in samenwerking met de andere teamleden – Actief deelnemen aan verschillende opleidingsacties, bewustmakingscampagnes en verschillende projecten rond thema’s m.b.t. welzijn (stress op het werk, preventie van burn-out, verzuim, conflicten op het werk, alcohol en drugs, conflict- en agressiebeheersing, …): • Opleidingen verstrekken en ateliers leiden rond welzijnsgebonden thema’s op het werk • Tussenkomen bij de praktijkuitwisselingen of intervisiesessies van de preventieadviseurs en andere welzijnsactoren uit de verschillende instellingen – Helpen bij de continue verbetering van preventietools: – Ontwikkelen van nieuwe sensibiliserings- en informatietools – Vertalen (FR/NL) van BET-tools ontwikkeld door ABBET – Samenwerken met de sociale partners uit de FGC- en GGC-sectoren Uw profiel : – – U beschikt over een Master toegespitst op het beheer van psychosociale risico’s – U beschikt over minimum 3 jaar beroepservaring – U hebt ervaring of bent vertrouwd met de non-profitsectoren – U bent tweetalig (FR/NL) – U bezit de juiste vaardigheden om kleine groepen te leiden en kunt vlot praten voor een publiek – U bent communicatief, empathisch en “klantgericht” – U beschikt over de juiste redactievaardigheden (risicoanalyseverslagen) – U bezit een goede kennis van Word, Excel, Outlook en het internet – U hanteert een integere handelswijze en kunt vertrouwelijke informatie beheren – U kunt zelfstandig werken en bent proactief ingesteld met inachtneming van het vooropgestelde kader – U hebt verantwoordelijkheidszin – U bent georganiseerd en hebt een goed tijdsbeheer – U bent bereid zich regelmatig te verplaatsen in Brussel Wij bieden : – Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, abonnement openbaar vervoer 100% betaald), een voltijds contract – onbepaalde duur – onmiddellijk beschikbaar. Loonschaal 1.80, PC 332 – Gevarieerd en zinvol werk in een klein team – Een aangenaam en comfortabel werkkader [bleu]Stuur uw CV en motivatiebrief uiterlijk op 27/11/2019: naar Veronique Van Espen per post: ABBET Square Sainctelette 13/15 – 1000 Bruxelles – of per e-mail: veronique.vanespen@abbet.be [/bleu] Bekijk hier de vacature in PDF

Documents joints

Inscrivez-vous à notre newsletter et restez informé(e) de nos actualités